İsviçre'de okumak ideal! sen, kaybol

 İsviçre'de okumak ideal! sen, kaybol


 İsviçre'de okumak ideal! sen, kaybol


2013 sonbaharında Fribourg'da okudum. Bir gün yurt dışına gitmek istediğimi, üniversite olarak Nijmegen'i seçmemin sebeplerinden biri de zaten biliyordum: Yabancı öğrenciler için çok şey yapıldığını biliyordum. Lisans derecemin üçüncü yılına geldiğimde bunun doğru olduğu ortaya çıktı: benim için çok şey yapıldı ve sonunda her şeyi organize etmek oldukça kolaydı. Fransızcamı bir üst seviyeye taşımak istediğim için Fransızca konuşulan bir üniversite seçtim. Dağları her zaman çok sevmişimdir ve fakültemin İsviçre'deki Fribourg Üniversitesi ile bir liste bağlantısı olduğundan, bundan yararlanmaya karar verdim. Üniversitenin kendisi çok güzel ve öğretmenler de çok iyi. Felsefedeki seviye, çünkü çalıştığım şey bu, bir konudan diğerine çok farklıydı. Ek olarak, üniversitenin çok analitik bir yanı var (ki bu benim çok hoşuma gitti ama bu bazıları için bir aksilik olabilir). İsviçre'de konuşulan çok fazla dil olduğu için, üniversitenin kendisi de iki dillidir, Fransızca seviyesi iyiydi, ancak istisnai olarak yüksek değildi. Bu, biraz sınırlı Fransızca bilgisi olan biri için bile dersleri takip etmeyi kolaylaştırdı.


Finans açısından, İsviçre yaşaması en kolay ülke değil, çoğu şey oldukça pahalı. Ancak bir süre sonra bütçenizi iyi yönetmeyi öğrenirsiniz, bu da üzerinde yaşamanızı sağlar. Aldi'nin alışverişimin çoğunu yapacağım mağaza olacağını hiç düşünmemiştim! Ayrıca dışarı çıkarken, içecekler vs. dikkatli olmalısınız. kafe ve barlarda çok pahalıdır. Bu nedenle, bir kafede bira başına 5 avro ödemek yerine, birkaç arkadaşla önceden ucuz Aldi birası içmek daha iyidir.


İsviçre'de oda bulmak çok zordu.Konaklama da çok pahalı, benim odam çok küçüktü ve bu nedenle uygun fiyatlı ama diğer odalar genellikle buradan çok daha pahalı. Bu nedenle, yaklaşık 5-7 ay önceden, zamanında bir oda aramaya başlamak da önemlidir.


Son olarak, İsviçre seyahat etmek için harika bir ülkedir. Özellikle dağlar çok güzel, ancak kasabaların kendileri de çok iyi durumda, genellikle her türlü başka turistik yeri olan bir ortaçağ şehir merkezi. Özellikle Neuchâtel, Lozan, Sion ve Bern'i sevdim ama Cenevre, Zürih ve Basel de buna değerdi. Demiryolu ağı çok iyi ama pahalı. Neyse ki, sonunda oldukça yapılabilir kılan birkaç öğrenci aboneliği var. Ayrıca sonunda çok kullanışlıdır.


Bu nedenle, sonuç olarak, İsviçre Erasmus'a gitmek için harika bir ülke, bu yüzden hala imkanınız varken gidin.


İsviçre'de okumak ideal! Uzaklara gidiyorsun, ama aynı zamanda eve de yakınsın. İsviçre'deki eğitim dünya standartlarındadır ve ilginizi çeken ticaretin iplerini öğreneceğinizden emin olabilirsiniz. Boş zamanlarınızda, mevsimlerin Hollanda'ya göre biraz değiştiği güzel doğada güzel geziler yapabilirsiniz. Ülke dağlar, tepeler, nehirler ve göllerle karakterize güzel bir doğaya sahiptir. Kışın, ülke genellikle iyi bir kar paketiyle kaplıdır, bu da onu kayak yapmak için ideal bir yer yapar! Çok çeşitli cazibe merkezleri ve kültüre sahip çok misafirperver bir ülkedir. Serbest olduğunuzda başkent Bern'i veya diğer hoş şehirleri ziyaret edin. Ve lezzetli çikolataların tadına bakmayı unutmayın çünkü İsviçre çikolata severler için bir cennet! Bu nedenle keşfedilecek çok şeyi olan çok maceralı bir ülkedir.


 Küresel ağımız sayesinde her zaman size uygun bir kolej veya üniversite vardır. Güzel uluslararası şehir Luzern'de veya turist kasabası Montrö'de bir eğitim programı seçin. İsviçre, yaşam kalitesinin çok iyi olduğu, çok temiz ve bakımlı bir ülkedir.


Neden İsviçre'de eğitim almalısınız?

İsviçre'nin eğitim seviyesi çok yüksektir ve endüstrideki yenilikçi araştırma ve geliştirmeleriyle tanınır. İsviçre'de yüksek öğrenim, benzersiz bilim ve teknoloji programlarıyla doludur. İsviçre aynı zamanda iş, bankacılık ve finans alanlarında da oldukça ilericidir. Üstelik otelcilik sektörü için ilk 20'deki 20 okuldan 1: 19'u İsviçre'de bulunuyor! Bir otel eğitimi sırasında, düzenli olarak tam maaş kazandığınız bir stajı tamamlarsınız. Eğitimi başka bir dilde takip etmek de mümkündür.


Öğrenim ücretleri, seçtiğiniz kolej veya üniversiteye, eğitim düzeyine ve çalışma alanına bağlıdır. Esnasında

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire